کلینیک دندانپزشکی لبخند سپید
جستجو کردن
برای مشاوره ۰۲۱۷۷۹۳۸۲۸۱

لمینت متحرک دندان

خانه > لمینت متحرک دندان
لمینت متحرک دندان

محتوای جدول

امروزه زیبایی یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها به‌شمار می‌رود؛ به‌طوری که انجام عمل‌های زیبایی بسیار رایج شده است. در این‌میان، دندان یکی از موثر‌ترین عوامل برای داشتن چهره‌ای جذاب محسوب می‌شود. بسیاری از افراد از ظاهر نا‌مرتب و نا‌خوشایند دندان‌های خود شکایت می‌کنند. در حال حاضر، روش‌های متعددی برای ترمیم ظاهر دندان‌ها وجود دارد. هر‌کدام از این روش‌ها از مزایا و معایبی برخوردار هستند که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. لمینت متحرک دندان یکی از جدیدترین روش‌ها است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است. با این روش می‌توانید از دندان‌های مرتب و ظاهر جذاب خود لذت ببرید.

 

لمینت متحرک دندان چیست؟

لمینت متحرک دندان که با نام اسنپ اسمایل هم شناخته می‌شود، روشی کاربردی و مقرون‌به‌صرفه است. در‌حقیقت اسنپ اسمایل یک روکش متحرک فوری است که قابلیت جا‌به‌جایی دارد. شما می‌توانید آن را همانند دندان مصنوعی استفاده کنید. این روش تمام نواقص و عیب‌های ظاهری دندان‌های شما را می‌پوشاند و لبخندی جذاب را به شما هدیه می‌دهد؛ به‌طوری که، دندان‌هایی سفید، یکنواخت و تمیز خواهید داشت.

این روش یک روش موقتی و البته بسیار اقتصادی به‌شمار می‌رود. در حال حاضر، هزینه ترمیم و انجام لمینت‌های دائمی قابل‌توجه و سنگین است. از‌سوی‌دیگر بسیاری از افراد توانایی پرداخت چنین هزینه‌هایی را ندارند؛ اما ظاهر دندان‌ها به یکی از دغدغه‌های آن‌ها تبدیل شده است. این افراد می‌توانند از مزیت‌های اسنپ اسمایل بهره گرفته و از آن‌ها استفاده کنند.

اگر جزو افرادی هستید که با مشکلاتی همچون تغییر رنگ دندان، زرد شدن، تیرگی و کدر شدن دندان‌ها دست‌و‌پنجه نرم می‌کنید، این روش بهترین گزینه است. همچنین اگر برخی از دندان‌هایتان را به دلیل پوسیدگی یا بیماری لثه از دست داده‌اید، این روش به کمک شما خواهد آمد. البته مهم است که لمینت متحرک دندان توسط افراد متخصص و مجرب صورت بگیرد.

 

لمینت متحرک برای چه کسانی مناسب خواهد بود؟

کاربرد اصلی اسنپ اسمایل، برطرف کردن نواقص ظاهری و ایجاد لبخندی جذاب است. این روش برای بسیاری از افراد، به دلیل ویژگی‌ها و هزینه‌های مناسب آن توصیه می‌شود. در این میان، برخی از افراد امکان انجام این روش را نخواهند داشت. برای اینکه متوجه شوید شرایط استفاده از اسنپ اسمایل را دارید یا خیر، باید به پزشک مراجعه کنید.

در برخی از مواقع، شرایط لثه‌ها یا دندان‌ها برای اجرای پلاک زیبایی مناسب نیست. اگر قصد انجام این کار را دارید، بهتر است که به یک متخصص مراجعه کنید. پزشک با انجام معاینه ک بررسی‌های لازم، امکان انجام اسنپ اسمایل برای شما را مشخص می‌کند.

 

لمینیت متحرک

 

انجام لمینت دندان به چه کسانی توصیه نمی‌شود؟

در مواقعی خاص، انجام لمینت متحرک به افراد توصیه نمی‌شود. در این‌هنگام، باید دلیل آن‌ها را بررسی کنید؛ چرا‌که این روش برای همه افراد مناسب نیست. در ادامه دلایل عدم‌انجام این نوع لمینت را بررسی خواهیم کرد.

  • بیماری لثه اولین و مهم‌ترین عامل برای انجام ندادن لمینت متحرک دندان است. افرادی که به این بیماری مبتلا هستند، نمی‌توانند خدمات این نوع لمینت را دریافت کنند. زیرا این بیماری با پوسیدگی دندان و ایجاد عفونت در لثه‌ها ارتباط دارد. توصیه می‌شود ابتدا از نبود بیماری لثه اطمینان حاصل کرده و سپس برای ایجاد یک تغییر اساسی اقدام کنید.
  • دومین دلیل، تعداد زیاد دندان‌های شکسته یا پوسیده است. در‌صورتی که تعداد دندان‌های پوسیده یا شکسته شما زیاد باشد، نمی‌توانید این خدمات را دریافت کنید. زیرا پلاک‌های زیبایی بر روی دندان‌های شما قرار می‌گیرد؛ به‌عبارت دیگر یک روکش برای دندان‌های شما محسوب می‌شود. اگر تعداد دندان‌های شکسته زیاد باشد امکان ثابت ماندن پلاک زیبایی وجود نخواهد داشت.
  • در‌صورتی که تمام دندان‌های خود را از دست داده باشید، نمی‌توانید از لمینت متحرک دندان بهره بگیرید. زیرا هیچ‌دندانی برای ایجاد روکش وجود ندارد. در این‌هنگام باید از دندان مصنوعی کامل استفاده کنید.
  • افرادی که فک پایینی آن‌ها جلو‌تر از حالت عادی قرار دارد هم نمی‌توانند از این خدمات بهره بگیرند. این عارضه می‌تواند مشکلاتی را در زمان استفاده از لمینت‌های متحرک ایجاد کند.

 

مزایای انجام اسنپ اسمایل

انجام اسنپ اسمایل از مزیت‌های بسیار زیادی برخوردار است. به‌طوری که بسیاری از افراد به دلیل مزیت‌های بی‌شمار پلاک زیبایی به سمت آن می‌روند. در ادامه مطلب مهم‌ترین مزیت‌های این روش را بررسی خواهیم کرد.

 

لمینیت دندان

 

هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه

بدون‌شک قیمت یکی از فاکتور‌های قابل‌توجه برای انجام خدمات زیبایی به‌شمار می‌رود. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های لمینت متحرک دندان، هزینه‌های اقتصادی آن است. در حال حاضر، روش‌های مختلفی برای رفع عیوب ظاهری دندان‌ها وجود دارد. هر ‌کدام از این روش‌ها از ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی برخوردار هستند؛ اما فقط با پرداخت هزینه‌های بسیار بالا انجام می‌شوند. این در‌حالی است که شما می‌توانید یک لبخند جذاب را همراه با دندان‌های مرتب و با پرداخت هزینه‌های کمتر دریافت کنید.

داشتن یک لبخند زیبا

لبخند از عواملی است که می‌تواند توجه افراد پیرامون شما را جلب کند. هنگامی که شما یک لبخند زیبا داشته باشید، همه افراد به‌صورت نا‌خودآگاه به سمت شما جذب می‌شوند؛ بنابراین، لمینت متحرک دندان می‌تواند روشی کاربردی به‌شمار رود. این پلاک دندان‌های شما را سفید‌تر کرده و آن‌ها را مرتب می‌کند. به‌طوری که همه افراد با دیدن لبخند شما لذت خواهند برد.

قابلیت خارج شدن از دهان

بسیاری از خدمات زیبایی دندان، احساس راحتی شما را از بین می‌برند. به‌عبارت دیگر شما به وجود مواد اضافی در دهان خود عادت ندارید؛ از‌این‌رو، این مواد می‌توانند شما را خسته کنند. لمینت متحرک دندان با قابلیت خارج شدن می‌تواند زمانی را برای استراحت دهان شما فراهم کند.

طول عمر بالا

یکی‌دیگر از مزایای این روش، طول عمر بالای آن است. پلاک‌های زیبایی با موادی مقاوم و یکدست ساخته می‌شوند. شما می‌توانید از آن‌ها در طولانی مدت بهره بگیرید و نگران خراب شدن یا شکستن آن‌ها نباشید.

نیازی به تراشیدن مینای دندان نیست!

برای انجام روش‌های دائمی باید مینای دندان شما به‌طور کامل تراشیده شود. با تراشیدن مینای دندان، درد ایجاد شده بسیار شدت می‌یابد. همچنین، امکان بروز عوارض جدی پس از این کار وجود دارد. این در‌حالی است که برای انجام لمینت متحرک دندان نیازی به تراشیدن این بخش نخواهید داشت. بنابراین سلامت دندان‌های سالم شما تا حد قابل‌توجهی حفظ می‌شود.

 

لمینت متحرک دندون

 

معایب انجام اسنپ اسمایل

این روش از معایبی نیز بهره می‌برد که آن‌ها را بررسی خواهیم کرد:

  • نصب آن برای اولین بار ممکن است که با مشکل مواجه شود. بهتر است که برای اولین بار پزشک آن را برای شما نصب کند. دلیل این امر این است که۲ با نصب اشتباه، خارج کردن آن بسیار سخت خواهد شد.
  • این لمینت‌های متحرک با اندازه‌های کلی تولید می‌شوند؛ یعنی ممکن است که برای دندان‌های شما مناسب نباشد و در‌هنگام غذا خوردن یا صحبت کردن خارج شوند.
  • محدودیت برای مصرف مواد غذایی یکی‌دیگر از معایب آن‌ها است. شما باید در هنگام خوردن مواد غذایی دقت کنید زیرا امکان تغییر رنگ برای آن‌ها وجود دارد.

نحوه استفاده از پلاک زیبایی چگونه است؟

بسیاری از افراد با طرز استفاده این محصول آشنا نیستند. برای نصب آن‌ها نیاز است تا روندی مخصوص را انجام دهید. توجه داشته باشید که در‌صورت انجام ندادن این مراحل احتمال آسیب رسیدن به دندان‌های شما وجود دارد.

  1. اولین مرحله این است که لمینت متحرک دندان را در آب‌جوش قرار دهید. این مواد باید به مدت ۲ دقیقه در آب جوش قرار بگیرند.
  2. پس از اینکه این مدت زمان گذشت، باید مواد را از آب‌جوش خارج کنید. حال پس از خنک شدن آن‌ها، آن‌ها را با آب خنک بشورید.
  3. در این‌هنگام، پلاک را بر روی دندان خود قرار داده و با فشار جا بیاندازید.

سخن پایانی

لمینت متحرک دندان یکی از روش‌های کاربردی برای پوشش نواقص دندان‌ها است. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه، لبخندی زیبا را برای خود ایجاد کنید. همچنین شما می‌توانید از مزیت‌های آن‌ها بهره‌مند شوید. اگر با استفاده از آن‌ها احساس ناراحتی یا خستگی کردید، می‌توانید آن‌ها را از دهان‌تان خارج کنید. در‌حالت‌کلی، این روش بهترین روش برای افرادی است که از ظاهر نا‌خوشایند دندان‌های خود خسته شده‌اند؛ اما توانایی پرداخت هزینه‌های سنگین را هم ندارند.شما عزیزان می توانید با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی لبخند سپید و با بهره گیری از کادری مجرب می توانید صاحب لبخند زیبا شوید.

دیدگاه و پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن